kan ku tebus khilaf ku...


Elegi Sepi ~ Azharina



Saat mentari beradu

Rembulan pun bertamu

Hatiku menjadi sayu

Dalam kesamaran waktu

Mengapakah rinduku

Masih ada dalam kalbu

Sedangkan cinta itu

Sudah berlalu

Mungkinkah rasa bersalah

Masih menghimpit jiwa

Kerna terlalu tega

Membuatmu terluka

Dikau yang begitu setia

Tabah hadapi segala

Namun ku menjadi alpa

Kesal akhirnya

Aku pinta kepadamu

Maafkan lah kesilapanku

Aku tahu kau dan aku

Tidak mungkin akan menyatu

Apa yang tertinggal kini

Kesedaran dihati

Yang kan tetap bersemadi

Menjadi elegi sepi

Biarlah doa tulusku

Mengiringi jalanmu

Kan menebus khilaf ku

Terhadapmu

Aku pinta kepadamu

Maafkan lah kesilapanku

Aku tahu kau dan aku

Tidak mungkin akan menyatu

Biarlah doa tulusku

Mengiringi jalanmu

Kan menebus khilaf ku

Terhadapmu

.................................................................................

~ lame dah lagu nih..

~ lagu yg sangat menyentuh n pnuh makne..humm..

~ mengingati ape yg telah berlaku..

~ maafkn ku atas apa yg berlaku..

blogger-emoticon.blogspot.com

1 comment:

ct syazwani said...

x suka lirik lagu nie..wekk:P
tapi lagu nie azharina nyanyi sedap je..cme liriknya....