kure kure penyet..;))

Hahaha..blogger-emoticon.blogspot.comi got another cute animal(doll) in my life..but....this time…this animal is little bit different..humm…cube u all guess what kind of this animal?blogger-emoticon.blogspot.comhuhu…I want 2 call it’s kure2 penyet…coz die rupe kure2..tp petak mcam d penyetkn..ishh2..blogger-emoticon.blogspot.comcian die..hehehe…I get this kure2 penyet from my younger sister..she give me 4 my beday pzent..hik2..blogger-emoticon.blogspot.com D day not coming yet..but I get pzent dah..huhu.. thanks to my lovely sis hida yg busuk..angah will take care ur kure2 penyet..huhu..muah..blogger-emoticon.blogspot.com

kure kure penyet ku..

3 comments:

Anonymous said...

kalo aku kasik oink!oink sebagai bedey pezen faizrin mau tak?
mau la mau la...

hahahahahahah... (aku gelak besar)

azrin said...

epa sengal...sodapnyew name..hamoi..hamoi..eiiii..yeepppaaa jahat..cit..jenuh lak ku nak samak nanti..cian die ku x jage lak..
;)) (care yg biase ku buat tau)hahaha..kaci sakit kn ati yeppaa..huhu

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih